.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Thursday, April 7, 2011

Kerinduan Dalam Kemengongan...

Hari nie agak mengong sikit....
Kerinduan yang teramat sgt... Bukan kat orang name riduan tau...
KERINDUAN, ade paham x???

Kat sape???
Sebok je nak tau kan...
Hehehehe...

Yela2, aku nak bagitau la nie....
Kat kawan baek aku...
Kebetulan name die pon memang WAN...
Hahahaha...

Aku kawan ngan die dah lame dah...
Ade la dekat 7 tahun...
Disebabkan tadi die ade kol aku....
So berkurang la sikit rindu nie...
Hehehehe...

Tergatal sudah...
Ngee....
Aku memang giler2 sket ngan die...
Sebab die pon mental sket kot...
Hahahha...

Aku panggil die pakcik...
Die panggil aku budak kecik...
Die tu x de la tue sgt...
2 tahun lagi tue dari aku...
Hehehehe....

Biar aku cite sket pasal kawan aku nie...
Aku kenal die pon dari sorang kawan sekolah aku...
Die baek, tapi giler2 sket...
W'laupon die giler2 tapi die x penah melampui batas...
Dia pandai jaga hati aku...
Die hormatkan aku sebagai sorang perempuan...
Die slalu ingtkan aku tentang solat dan aurat...
Die selalu ckp ngan aku "budak kecik jgn keje kuat sgt, t sakit, pakcik jgk yg susah..." 

Happy rasenye ade kawan cam tu...
Alhamdullillah, aku bersyukur sagt2 sbb ade kawan cam tu...
Bile aku sedih, aku cari die...
Bile aku gembira, aku cari die...
Bile aku kemengongan, aku cari die...
Hehehehe...

Tapi kan yang peliknye kan..
Kitaorg jumpe setahun sekali jer...
Yang len dalan tepon, fb n ym...
Hehehehe...
Mungkin sebab die asyik travel jer...
Tu yang susah nak jumpe...

X pela...
Die ade semasa aku nk kongsi cerita pon dah syukur sgt2...
Hehehehe...


p/s:- aku nak ngorat die, tapi dah ade gf la pulak... ngee... 
tapikan x nak la... 
kawan x boleh jd  kekasih... hehehehe (^_^)