.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Friday, March 25, 2011

Gedik vs Admire...

Kenapa kalau perempuan suka kat sorang lelaki....
Pompuan tu korang panggil gedik???
Salah ke kalau pompuan tu nak admire kat sorang lelaki???


Tapi kan...
X pulak korang panggil lelaki yang admire kat sorang pompuan tu gedik???
Memang x de istilah cam tu ker???



Alahai....
Apelah sangat dengan admire tu...
Len la kalo pompuan tu ajak lelaki tu kawen terang2...
X adil tol la...
Kalo lelaki ajak pompuan kawen x pe plak...
X gedik plak kan...

Aku tau...
Pompuan tu sifat die pemalu...
Tapikan kalau setakat admire x salah kan...
Errrmmm... Pelik tol la...

X pela...
Kepada kaum pompuan kat luar sane...
Korang teruskan je niat admire korang tu...
X salh pon sebenarnye...
Lantaklah orang nak cakap pe pon...
Kan, kan kan...


p/s:- pompuan kalo x gedik x lawa la... 
Dalam kamus dewan...
Gedik bermaksud cantik, lawa... Korang leh la cek k... (^_^)

Ragu & Pucca...

Pucca...
Korang penah tengok x karton nie...
Dulu selalu gak aku tengok...
Karton nie klakar jugak...
Hehehehe...
Dalam cite karton nie ade dua watak....
1 watak lelaki...
Name dia Garu....

Ha... Nie la Garu....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lagi 1 watak pompuan...
Nama die Pucca....

Ha... Nie la Pucca...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ermmm...
Bercakap pasal karton nie...
Nie aku nk bgtau serba sedikit pasal karton nie...
Hehehehehe...
Dalam cite nie...
Si Pucca nie... Suke sangat dengan si Ragu...
Aku pon x paham kenapa die suke kat Ragu...
Tapi kan...
Yang seronoknye...
Si Pucca nie akan mengamok bile ade orang usik Ragu die...
Hahahaha...
Ganaz giler...

Tapi best jugak....


Ade jugak orang nak backup bile susah or kene buli...
Jadi...
Kepada lelaki di luar sane...
Carilah isteri yang macam singa betina...
 Hahahahaha....





p/s:- tapi pompuan jgn cari lelaki yang cam singa jantan...
bahaya... 
(^_^)