.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Sunday, March 6, 2011

Tak Bermaya.....

Pagi nie rase x bermaya jer...
Errmmm... Nie sume gara2 DIA...
Hehehehe...
Salah aku jugak sebenarnye, dok tgg DIA YM aku...
Last2 tido pelok hp.....
Hahahaha...

Pagi semalam ade nampak DIA....
Mase tu kat dalam kete ngan kawan, nak g majlis pertunangan budak ofis aku...
Hehehehe..
Aku pandang DIA, tapi DIA x pandang aku ponnn...
Bukan x nak pandang, tapi DIA memang x nampak aku pon...
Hehehehe...

Tibe2 jer mmbr aku yang bawak kete nie tanye ape yang aku pandang....
Aku pon senyum jer...
Malu sebenarnye...
Hehehehe...
Aku x pasan muke aku cam orang excited sangat...
Hahahaha....

Malam tadi pulak aku berharap DIA on9...
Tapi....
Hampeh, penantian yang x berkesudahan...
Huhuhuhu...
Tapi tibe2 teringat plak malam tadi ade bola...
Mungkin DIA kuar lepak ngan kawan2 tgk bola kottt...
Aku pulak tengok MENTOR je kat umah...
Hehehehhe...

K la, mungkin sekarang DIA tengah keje...
Kesian, terbatuk2 sebab aku tengah cite pasal DIA sekarang nie...
Hehehehe...
Hoope, saye balk keje petg nie DIA ade kat tempat biase....
N...
Malam nie YM saye....
Hehehehehe...


p/s:- tunggu dan lihat jer k....
(^_^)