.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, February 28, 2011

Abang....

Mohd Hafis Bin Md Hussin...
Mesti korang tetanye-tanyekan sape die nie...
Errmm..
Die nie sebenarnye ex couple aku...
Tapi, bile dah putus, kami jadi kawan....
Putus sbb ape???
Sbb x de jodoh kot...
Masing2 boleh terima kalo kami putus..
Mungkin dengan cara tu kami boleh fikir n betolkan kesilapan masing2....

Malam tadi die msg aku...
Die tanye...
Sepanjang die jadi kekasih aku...
Penah x die sakitkan hati aku...
Dengan jujur, ikhlas dan tulus aku jawap x pernah...
Memang die x penah pon sakitkan hati aku...

Aku bersyukur sgt2 sbb dapat knl org cam die...
Slalu ade kat cc aku w'lau aku senang, w'lau aku susah....
Errmm...
Berbalik pada msg td tu....
Die asyik tanye jer...
Last2 die cakap, die gado ngan awek die...
Aku simpati kat die, sbb aku rase die x layak tok disakiti...
Mungkin korang pelik nape aku begitu membanggakan die...
Kalo bahasa sekarang nie lebih kpd "backup"
Errrmm...
Mungkin sbb aku dah lame kenl ngan die...
Jdi aku tau la perangai die...

Tapi kan....
Bile die cakap pasal awek jer...
Hati aku x tentu arah...
Tapi, aku bg jugak la nasihat kat die...
Huhuhuh.. w'laupon aku nie x pandai sgt bab2 nie...
Errrmmm....
Aku tanye la kat die pasal awek die nie...
Die jawp la org andalas... Baru 8 bulan couple...
Tibe2 jer... Air mate aku menitik...
Aku pon pelik sgt2....
Ape tandenye???

Tapi dalam hati..
Aku selalu berdoa semoga abang bahagia dgn pilihan hati die...
Kepada kamoo yang berjaya mencuri hati abang..
Jaga abg elok2 k....
Aku disini sentiasa mendoakn hubgn kamo berdua....


p/s:- semoga aku akan menjadi lebih tabah....
go supergirl go... (^_^)