.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, January 17, 2011

Kamooo....

Kamooo..
Saye tgk kamo cam x sihat je ari nie...
Pagi td nampak kamoo...
Muke kamoo pucat...
Kamooo sakit ker???
Kamoo jg dri k...

Saye mmg kalo boleh nk mengelak dari jumpe kamoo...
Tapi kamoo tau x, sye rindu bile x jumpe kamoo..
Tapi, kat sape saye nk bgtau...
Dekat kamooo???
X mungkin...

Kamoo....
Walaupon sye x balas msg kamoo, x angkat kol kamoo...
Bukan beerti sye dah lupekan kamooo...
Tapi, saye bg kamoo ruang untuk menjaga hati die, memujuk die, menyayangi die, ambik hati die....

Kamoo..
Maafkan saye k...
Sye syg kamoo, tp sye terpaksa wat cam nie...
Saye tau, ape yg kamoo wat skunk nie, sume tok die...
Kamoo pernah ckp, walau ape pon yg terjadi kamoo x kan lupekan saye...
Tapi sye yg akan ube lupakan kamoo...
kamoo sentiase di hati saye...

Maafkan sye ye kamoo...
Halalkan makan minum sye tau...
Halalkan tiket wayang yg kamoo blajer saye...
Halalkan popcorn yg kita kongsi....
Halalkan sit tempat ddk kat ats motor kamoo...
Halalkan minyak motor yg bawak sye ronda2 k...
N terima kasih sbb sudi jd kawan sye... 

Semoga kamoo bahagia dgn si die....
Saye sntiase ade bile kamoo perlukan saye....
(^_^)

Same Tapi Tak Serupa???

Malam tadi lepak ngan sorang kawan nie... 
Tetibe die wat something yg menyebabkan sye teringat pd seseorg....
Huhuhuhu... perangai same, tp die bukan org tu....
Cam sedih sangat2, rindu plak kat org tu...

Entah la, org tu dah x de...
Tapi sye rase dekat plak ngan die, bile kwn sye tu berperangai same cam die...
Awak, jgn la wat perangai cam tu...
T sye rindu kt die yg dah x de tu...
Huhuhuhu....

Ermm...
Sebenarnye, selalu jugak perhatikan kawan sye nie....
Banyak sgt persamaan dorg....
Cara jalan...
Cara cakap...
Cara wat lawak...
Cara merajok...
Cara men hp...
Ade 1 ayat yg same sgt2... 
Tapi biar sye sorg jer tau k...

X pe la... Mungkin cara dorg same... Tapi orang tetap x same...
Sebab die dh berada di sisi ALLAH... dan kwn sye tu, masih di sini...
Kepada kwn sye tu, terima kasih sbb awak kadg2 jd pengubat rindu saye kat arwah...
Tapi sume tu tanpa awak sedar... Awak x tau lg bagus... Hehehehe...