.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Wednesday, April 6, 2011

Salah ke???

Aku agak sedih hari nie...
Sebabnye aku dimarah., disalah erti, disalah faham n seangkatan dengannya...
Errmmm...
Sebab satu soalan je aku kene cam tu...
Rase cam terok jer...
Meleleh lah gak airmate aku saat nie...
Wawawawa...



Korang mesti nak tau kan nape aku sedih...
Tapi...
Kalau korang tau mesti korang pon pelik...
Huhuhuhuhu...
Aku dimarah, disalah erti, disalah faham sebab aku tanye KHABAR je kat sorang kawan nie...
Salah ke aku tanye cam tu???
Sedangkan aku rase aku x la gado pon dengan die... 
Masam muke pon x...



Ermmmmm....
Atau pon die memang x suke nak kawan ngan aku...
Sebab tu la aku tanye soalan cam tu pon die marah...
X pela...
Dah nasib kot...
Huhuhuhu...

Kepada kawan aku tu...
Maaflah kalau soalan tadi wat awak marah...
Janji...
Saye x tanye pape dah kat awak...
Promiseee....



p/s:- banjir ofis aku nie... 
huhuhuhu... :'(

2 comments:

  1. alalalal... namo nages keyh.. klw owg da xmo kwn kita.. kita tak yah kwn ngn die keyh ;) hhehhe

    ReplyDelete
  2. memang la.. tapi rase sedih la kawan wat cam tu... huhuhu

    ReplyDelete