.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Tuesday, March 22, 2011

Ter???

Ter???
Ape tu???
Korang tau x???
X tau ker???
Aku pn x tau... Hehehehe...
Ermmm...

Kenapa dalam hidop nie mesti ade perkataan Ter???
Alahai....
Tapikan kalo x de perkataan Ter...
Susah jugak kan...

X dapat la si pakwe nak bagi alasan pada si makwe...
Si anak kepada si ibu...
Si pekerja kepada si boss...
Si penjenayah kepada si polis...
Hahahaha...

Jadi korang pk la....
Patut ke gune perkataan Ter tu???
Ermm...
Bagi aku x perlu la gunekan perkataan tu...
Bile salah mengaku je la...
Mungkin ade orang akan marah...
Dengar je la bile dorang marah n say sorryyy....

Tapikan kalau orang tu marah n x nak maafkan korang...
Aku sarankan korang gune ayat nie...
"Sedangkan Nabi ampunkan umatnya, x kan la kita sesame islam x boleh"...
Hahahhaha...
Ok x???
So, korang try la k...
Hehehehehe....


p/s: kalo x berjaya padan la muke... 
sape soh menipu... gud luck... (^_^)

No comments:

Post a Comment