.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Tuesday, March 22, 2011

Semangat...

Semangat tu adalah 1 kekuatan yang hadir...
Apa perasaan korang bile tanpa korang sedar...
Korang dah jadi semangat seseorang...
Bile seseorang tu nak wat sesuatu, korang mesti ade kat sisi die...
Bile die lemah, die perlukan korang sebagai semangat die...

Errmmm...
Besar betol tanggungjawab bile kita jadi semangat seseorang...
Pernah x korang terfikir???
Ade insan yang perlukan korang disaat die nak wat sesuatu...
X kira la, bile die nak wat keje ker...
Nak men game ker...
Nak pergi tempat yg jauh ker...
Nak wat keputusan ker...
Kadang2 nak makan pon die perlukan korang...
Tapi kalo tok mkn nk korang jugak tu dah len la kot maksudnye...
Hahahaha...
Korang pk la sndr k...

Errrmmm....
Atau pon korang sndr yang tanpa korang sedar ade insan yg jadi semangat korang...
Mungkin korang akan nafikan...
Tapi hakikatnye...
Korang memang perlukan insan tu tok wat sesuatu...
Kadang2 korang rase gelisah je bile x dapat tgk rupe semangat korang tu...
Kalau x dapat tgk rupe, dengar suare pon jadi lah kan...
Kalau x dengar suara tengok gambar pon jadilah kan...
Kalau x de gambar tengok nama die pon jadilah kan...
Kalau x de name die aku x tau nk cakap pe dah...
Hahahaha...

Jadi sekarang nie...
Korang benti wat keje n fikir sape semangat korang tu...
Pastu tell me k...
Hahahaha...


p/s:- semangat aku ade pada sesuatau barang yg aku pakai tiap2 saat...
Dan aku x penah bukak bile aku dapat semangat aku tu... 
(^_^)

2 comments:

  1. SEMANGAT SYE BILA NAK WAT KEJE ADALAH AWK...
    ngeee..~~~~

    ReplyDelete
  2. huhuhu... terharu saye... thank you cik ckin...

    ReplyDelete