.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Sunday, March 20, 2011

Semalam aku mimpikan seorang kawan nie...
Aku sendiri x pasti kenapa aku mesti mimpikan die...
Dia seorang kawan jer...
Ermmm...
Mungkin aku penah tersuka pada die...
Tapi semua tu dulu...
Aku x pk dah pasal die....

Errmmm...
Bile aku tanye pada mak...
Mak cakap "memang la awk x pk pasal die, tapi mungkin die rindukan awak yg dulu"...
Tambah confius aku bile mak cakap cam tu...

Alahai kawan aku sorang nie...
Errmmm....
Aku dah tarik diri n aku dah x nak libatkan diri ngan kamo lagi...
Mungkin kamoo dah bahagia sekarang nie...
Aku dapat lihat, aku dapat tengok...
Tapi aku x dapat rase...

Ya ALLAH...
Semoga kau jadikan hari aku lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini...
Amiinnn.....


p/s:- aku dah x harap apae2 lagi dah... 
semoga aku akan menjadi semakin tabah... (^_^)

No comments:

Post a Comment