.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Thursday, March 24, 2011

Salah Sangka....

Semalam saya tahu kamoo bukak FB....
Saya tahu kamoo tengak wall saya...
Dan...
Saya tahu kamoo dah salah sangka dengan ape yang saya letak kat wall saya...



Kamoo...
Saya x de niat ape2 pon...
Dia tu kawan saya je la...
Kamoo janganlah salah sangka dengan saya...
Kamoo merajok dengan saya sampai tak tunggu saya balik keje semalam...
Malam tadi pon kamoo tak de jugak...
Saya cari kamoo...

Kamoo...
Cube kamoo tanye kat saya dulu kalau kamoo nak tahu kebenaran...
Jangan la buat andaian sendiri...
Jangan la merajok cam nie skali...

Errrmmm..
Macam mane saya nk explain kat kamoo kalau kamoo x tanye dekat saya...
Kamoo.... Jangan merajok k...
Susah hati saya jadinye...
Saya tak nak kamoo salah sangka...
Jangan ulangi kesilapan ex saya dulu...
Setiap masalah ade jalan penyelesaiannya...

Errmmm....
Saya harap...
Saya ade kesempatan untuk terangkan segalanya pada awak... 



p/s:- Dia salah sangka, dia ingat yang kat wall saya tu bf saya...
Huhuhuhu...
Mood:- x de perasaan...

No comments:

Post a Comment