.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, March 28, 2011

Kebengongan...

Aduhai tangan...
Kenapalah ko nie gatal sangat nak taip bende bukan2...
Merapu je kan...
Tapikan...
Nape aku nak salahkan tangan nie pulak...
Otak aku yang ligat berfikir...
Tangan yang menaip plak dipersalahkan...
Alahai....










Sebenarnye aku betul2 tengah runsing sekarang nie...
Makin aku menolak...
Makin die menghampiri aku...
Aku x cintakan die...
Aku x suke kan die...
Aku x minat kat die...
Aduhailah hati...

Ermmm...
Betul kot ape yang mak aku slalu cakap...
Jangan cube menolak seseorang sbb seseorang itulah yang akan berada difikiran kamoo...
Jangan cube cintakan seseorang sbb seseorang itu yang akan kamoo benci...
Huhuhu...
Ape aku nak buat sekarang nie...

Tangan aku nie dah gatal sangat nak isi borang cuti...
Nak g tenangkan fikiran...
Huhuhu....
Aku nak cari ape yang ade dalam hati aku nie...
Ade x ruang untuk mereka yang bernama lelaki...
Setelah ape yang aku alami dulu...
Mungkinkah lelaki tu yang selalu ade didepan mate aku..
Mungkinkah lelaki tu yang baru aku kenali...
Mungkinkah lelaki itu yang selalu menyakitkan hati aku...













Ya Allah...
Berikanlah aku petunjuk...
Berikanlah aku kekuatan...
Berikanlah aku ketenangan...
Aminnn....


p/s:-thank too my friend yang bagi semangat dan idea yang merapu2 kat aku...
Huhuhu... sayang korang... (^_^)

No comments:

Post a Comment