.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Tuesday, March 15, 2011

Janji termatri.... 13 mac 2011

Hari ahad lepas genap la usia aku tteeeeeettttt...
Rahsia... Hehehehe....
Errmmm... Aku nak share 1 peristiwa ngan korang...
Ade 1 janji dah dibuat....
Ade 1 harapan telah diberikan....
Ade 1 hati menanti hari yang bermakna....
Tapi aku???
Aku x bagi jawapan atau kata putus...
Kenapa???
Sedangkan saat itulah yang aku tunggu2kan...
Aku x paham...
Lidah aku kelu untuk bersuara...
7 tahun aku menanti...
Bile smua tu terjadi, aku x bersuara, hati aku kosong...

Hanya kepada ALLAH aku memohon...
Dibukakan pintu hati aku untuk terima die...
Hanya jawapan ini yang terkeluar dari mulut aku...
"Berdoalah kepada ALLAH semoga ade jodoh diantara kita"...
"Jangan putuskan hubgn persahabatan kita hanya kerana ade hati yang terluka"...
Betul ke ape yang aku telah lakukan???

Semoga ade hikmah disebalik semua ini...
Ya Allah, kau permudahkanlah urusanku didunia dan akhirat...
Jika memang die yang telah ditakdirkan untuk aku, kau berikan la kekuatan pada hati kami untuk menantikan saat bahagia kami...
Amiinnn....


p/s:-dia tu kawan aku, aku kawan ngan die dah 7 tahun...
Allah temukan aku dengan die, dan jadikan aku seperti sekarang... 
terima kasih awak... (^_^)

No comments:

Post a Comment