.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Wednesday, March 2, 2011

DIA......

Pagi tadi awal jugak aku g keje... 8.40 aku bertolak dari rumah... Awal juga la, slalunye aku bertolak kol 8.50... Hehehehe.... Sebelum kuar simpang umah pagi td, aku ternampak la DIA, baru balik beli sarapan la kot... Mungkin die off ari nie... Huhuhuhu... Tapi DIA x perasan aku pon sbb DIA sebok men mesej... Bahaya kot bawak motor smbl mesej... Errrmmm pandai la DIA pk, dah besar dah pon... 

Malam selasa ari tu aku nampak DIA, DIA pon nampak aku... Tapi, nak tegor jangan harap la, sbb aku x penah tegor DIA, n DIA pon x penah tegor aku... Huhuhuhu.... Jarang jugak la terserempak dengan DIA, sbb aku yang jarang kuar umah..... Ade pon kuar sbb nk g umah maksu aku n g men badminton jer... Malam tu DIA pandang aku pelik, mungkin DIA pelik, mane la aku pergi mlm2 nie... Yela, mase tu pon dah kol 11 mlm... Hehehehe... Opppsss, bukan merayap ye, aku g men badminton.... DIA x tau pon, so biar je la DIA nk pk pe pon... Huhuhuhu....

Tiap kali aku blk keje, mesti nampak DIA kat kedai depan tu, DIA akan lepak kat situ, kadang2 balik keje teros DIA dok situ... Huhuhuhu... And, hari2 la aku nampak DIA... Hehehehe... Errrmmmm.... Bile DIA pandang aku, aku wat2 x nampak jer... Hehehehe.. Malu kot... Hehehehhe....

Hari tu kat FB DIA de tanye kat aku, nape kitaorg x penah bercakap pon, snyum pon x penah... Abis tu nak wat cam ne, x kan aku nk g kat DIA pastu cakap "hai"... Giler ke ape... Wat malu jer.... Heheheh... Aku tanye kat adik aku pasal DIA, pastu adik aku cakap la... Ok la kak DIA tu, rajin keje n ade mase depan... Hehehehe...

Errrmmm... Pape pon tgk n lihat je la k... 
Doakan yang terbaek tok aku k...


p/s:- len kali ade cite tentang DIA, aku cite kat korang k...
sape DIA??? rahsia... hehehehhehe (^_^)

No comments:

Post a Comment