.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Sunday, March 20, 2011

Cemburu x bertempat...

Ermm... Cite pasal cemburu nie...
Tadi sorang kawan aku nie tunjuk la picture pakwe makwe...
Romantik sgt2...
Tapi tu sume kenangan antara si pakwe ngan si makwe jer...
Sebab...
Si pakwe dah meninggal dunia...
Innalillahhiwainnalillahhirojiun....

Pic tu aku tgk dalam fb kawan aku nie...
Pic tu pon dah lame dah..
Si makwe pon dah bertunang sekarang nie...
Tapi kan yang menjadi isu sekarang nie...
Kawan aku cakap, tunang si makwe akan cemburu bile tgk gambr si pakwe n si makwe nie...

Ermmm....
Yang aku pelik sangat2 sekarang nie...
Perlu ke cemburu pada orang yang dah x de???
Si pakwe tu x kan hidop balik pon...
Ermmm kenapa la nak cemburu...

Aku nie cakap org plak...
Aku jadi single minggle sekarang nie pon sbb bende cam tu jugak...
Hahhahaha...
Tapi aku bahagia je sekarang nie...

Insyaallah...
1 hari nanti ade lelaki yang terima aku seadanya...
Lelaki tu akan ade kat sisi aku sama  seperti arwah pakwe aku dulu...
Aku x nak lelaki yang akan hadir dalam hidop aku tu sebijik cam arwah...
Cukup la kalo lelaki tu terima aku seadanya dan dapat bimbing aku ke syurga...
Insyaallah... Aminnnn...


p/s:- kenangan bersama arwah x kan dapat aku lupekan...
semoga doa aku selalu sampai kepada arwah...
Insyaallah.. (^_^)

No comments:

Post a Comment