.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, February 21, 2011

Undur Diri.... (^_^)

Disaat aku mula terima die dalam hidup aku...
Tiba-tiba...
Aku terlihat seseorang yang memerlukan kasih sayang insan itu...
Mungkin mulut mengatakan tidak...
Tetapi hati???
Aku tahu...
Rase cinta mula berputik dalam hati insan itu untuk aku...
Tapi...
Adakah aku akan bahagia bile melihat seorang sahabat mula menyukai insan itu...
Mungkin insan itu sendiri tidak mengetahui bahawa ade sepasang mata mula merenung die...
Mula curi-curi melihat die...
Mula menyukai die...
Dan aku...
Aku dapat lihat semua itu...
Aku dapat rasa semua tu...
Jadi...
Aku akan perlahan-lahan undur diri demi kebahagiaan insan dan sahabat ku itu...
Semoga berbahagia kamoo...
Doaku tulus dan hati ku ikhlas kerana ALLAH merelakan perhubungan kamoo berdua...
(^_^)


p/s:- semoga bahagia tok selamanye... (^_^)


No comments:

Post a Comment