.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Wednesday, February 16, 2011

Tersuka???

Adoyai...
Aku x tau la ape perasaan aku sekarang nie....
Bile aku tengok die je aku jadi happy tiba2...
Jantung cam nak gugur jer...
Adooiii...
Tuluunnnn...
X ske perasaan cam nie...

Dulu aku x rase pon cam nie...
Tapi sejak2 1, 2 peristiwa yg membabitkan aku ngan die nie...
Aku rase cam nie la...
Cam bengong2 sket...
Hahahahha...

Kalo korang tau sape....
Mesti korang gelakkan aku...
Lagi2 kalo mmbr2 yg agak rapat ngan aku tau....
Wawwawawa....

Ehem2... Tapi aku x nk layan sangt la kebengongan aku nie....
Biar la, nak jadi pe pon...
Tapi....
Kalo korang2 nmpak aku senyum sorg2...
Jangan tanye nape tau...
Hehehehe...

K la...
T kalo ade story baru tentang si DIA....
Aku cite lagi k...
Hehehehe....



p/s:- korang jgn bocor rahsia plak tau kat si DIA tu... 
hehehehhe.... (^_^)

No comments:

Post a Comment