.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Wednesday, February 16, 2011

Peluang kedua...

Mesti ke bagi peluang kedua pada seseorang yang dah kecewakan kita???
Mesti ke ade peluang kedua tu???
Errrmm...
Bagi aku peluang kedua tok menjadi seorang kawan mgkin boleh....
Tapi, kalo nak jd cam dulu... 
Memang x boleh...

Bukan aku x cuba...
Tapi, dah puas aku cari kat setiap inci dalam hati aku..
Still x de lagi die kat mane2...
Die dah x de langsung dalam hati aku...

Ermmm...
Mungkin kita telah ditakdirkan tok berkawan jer....
Maaff...

Tapikan....
Betol ke, org kate bile kita dah berpisah tok kali pertama...
Bile kita bersama untuk kali kedua, hati n perasaan kita x kan sama cam mula2 dulu...
Betol ker???
Aku tau nie pon dari sorg kawan...
Mungkin kawan aku penah alami...
Errrmmm....

Ape pendapat korang????



p/s:- cinta yang suci adalah cinta yg ikhlas tanpa memandang rupa, harta dan kedudukan....
cintalah seseorng kerana ALLAH... (^_^)

No comments:

Post a Comment