.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, February 7, 2011

Khawin Awal???

Korang nak tau tak nape aku letak title cam tu....
Sebenarnye ade la sorang kawan nie, die tanye kat aku, nape sume org kawen awal... Hehehehe...
Aku ngan selamba menjawap, dah sampai jodoh dorg, dorg kawen la...
Pastu kawan aku nie pon pandang pelik kat aku sambil berkata.... Bukan org gatal ker????
Hahahaha... ngok kan...
Pastu die tanye kat aku, bile aku nk kawen...
Aku pon jawap la 3 or 4 tahun lagi kalo ade jodoh...
Tetibe jer aku nampak die senyum....Confius aku nampak senyuman die tu.... Hahahaha

Aku nie merapu jer kan...
Kwang,kang,kwang.....

Tapikan ape pendapat korang pasal kawen awal erk???? 
Yuk share sama2.... (^_^)


p/s:- Jodoh pertemuan,ajal maut ditangan TUHAN...

1 comment:

  1. bgus kawin awal...menghalalkan yg haram...cume kenala bersedia mental dan fizikal..kwin bukan utk esok lusa je tp untuk seumur hidup...hehe~~

    ReplyDelete