.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Sunday, December 26, 2010

Saye, Die & Kamoo....

Kenapa hari nie aku rase cam sedih sgt????
Spe yg wat aku jadi cam nie??
Ya Allah... Tolong kuatkan aku....
Aku hanya perlukan kekuatan untuk berdepan dgn dia....


Setiap hari aku hipokrit bile jumpa die....
Aku tunjuk aku bahagia...
Aku tunjuk aku x kisah dgn apa yg berlaku...
Tapi dalam hati aku?????
Hanya Allah Yang Maha Mengetahui.....


Sesungguhnya aku x mampu nk tgk muka die hari2...
Sesungguhnya aku x kuat utk tgk keadaan die sekarang....
Kenapa dgn die skunk???
Doa aku utkmu, bahagia la kau selalu n semoga kebahagiaan milik engkau & die....


Kepada kamoo yg telh mengambil die dari aku...
Semoga kamoo jg die baek2 k...
Kamoo berilah kebahagiaan kpd die k....


Andai kata 1 hari nnti die kembl pd aku krn kamoo telah lukakan hati die...
Maaf krn aku x kan lepskan die blk kpd kamoo...
Jadi kamoo syg la die sepenuh hati kamoo k...
Saye akn snts ade untuk die...

No comments:

Post a Comment