.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Sunday, December 5, 2010

Dugaan ALLAH buat ku....

Hari nie, aku rase betul2 sedih... Ayah yang paling aku syg sakit, w'laupon ramai ckp kat aku yg penyakit ayah x merbahaya, tapi bile aku tgk ayah menahan kesakitan, hati aku meronta2 nak b'kongsi kesakitan yg ayah alami... Ayah mmg penipu... Bile aku tnye, ayah ckp x sakit, tp dari riak muke ayah, aku dah tau betapa sakitnye die menahan kesakitan tu.... YA ALLAH, aku memohon kepada MU, kau berikanlah kesakitan ayah kpd aku... Aku x kisah jika akan merasa sakit yang t'lampau, aku sanggup YA ALLAH... YA ALLAH, kau berikanlah kami sekeluarga kekuatan untuk menghadapi cubaan dan dugaan dariMU....

YA ALLAH, berikalah aku kekuatan untuk m'hadapi semua ini, setelah die pergi meninggalkan aku untuk b'sama insan yang die syg.... Aku perlu tabah untuk hadapi semua ini..... Berikanlah aku kekuatan, disaat aku perlukan seseorg d'samping aku ketika ini, die bahagia bersama insan yg die syg... YA ALLAH... kuatkanlah hati aku, kuatkanlah semangat aku, tabahkanlah hati aku untuk m'hadapi semua ini...

YA ALLAH, Tuhan yang maha pengasih, lagi maha penyayang... Bantulah aku hambaMU yang hina ini..... Amin ya rabbalalamin.....

No comments:

Post a Comment