.

Ma Org2 Kampung...

Akma Arifin In Da Blog...

Monday, December 13, 2010

Die Datang ??????

14/12/2010 Malam tadi die datang lagi dlm mimpi aku... ermmm... orang ckp, kalau org jauh dtg dlm mimpi kt, tu tandenye kita rindu kan die... RINDU????... Memang aku rindu kat die pon... Rindu sgt2.... Betol x tipu... Tiap2 mlm, sebelum tido, aku b'doa utk die, aku tgk mbr die, aku ckp ngan gmbr die... Dan akhir skali, aku menangis smbl mendakap gmbr die.... Dan die peneman tido aku setiap mlm.... Mungkin org akan ckp aku giler or x leh terima kenyataan or x leh terima qadar & qadar Tuhan.... Aku boleh terima, aku redha dgn ape yg jadi, tp aku x mampu nak lupekan die dgn begitu cepat... Datang la seribu lelaki pon dlm hidop aku, tp cinta, kasih, sayng n rindu aku pada die x kan boleh terpadam dgn begitu cepat.... Selama 8 tahun, die mengisi hari2 ku... Mampukah aku melupakan die dalam sekelip mate????? Hanya ALLAH Maha Mengetahui....

No comments:

Post a Comment